advert 1
advert 2
advert 3
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Helpdesk z językiem niemieckim / II Linia Wsparcia
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Helpdesk z językiem niemieckim / II Linia Wsparcia

Helpdesk z językiem niemieckim / II Linia Wsparcia 3 mies., 2 tyg. temu #727

  • wiktoria_34
  • Offline
  • Fresh Boarder
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Cześć!

Poszukuję osoby na stanowisko IT Helpdesk z językiem niemieckim/ll Linia Wsparcia
Miejsce pracy: Warszawa


Zakres obowiązków:
• Techniczna analiza zgłoszeń i nieprawidłowości w systemie ticketowym - tzw. 2 linia wsparcia;
• Udzielanie instrukcji oraz porad, odpowiadanie na zapytania telefoniczne od klienta;
• Współpraca z zespołem wsparcia na wyższym szczeblu technicznym;
• Wewnętrzne wsparcie techniczne.

Wymagania:
• Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 oraz języka angielskiego na poziomie B2;
• Podstawowa znajomość SQL;
• Ogólna wiedza techniczno-informatyczna lub wykształcenie informatyczne;
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z klientem;
• Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
• Zainteresowanie branżą IT i chęć rozwoju w tym obszarze.

Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Konkurencyjne wynagrodzenie;
• Pracę w środowisku dużej, międzynarodowej organizacji;
• Ciągły rozwój poprzez szkolenia techniczne, wprowadzające oraz kursy językowe (w tym obowiązkowe szkolenie zagraniczne w Niemczech);
• Pracę w systemie zmianowym 24/7, (2 weekendy w miesiącu pracujące);
• Kartę Lunchową dla pracowników pracujących na zmianach nocnych;
• 26 dni urlopu niezależnie od dotychczasowego stażu pracy;
• Prywatną opiekę medyczną dla pracownika i dofinansowanie do pakietu rodzinnego;
• Dofinansowanie do karty MultiSport.

Zainteresowane osoby proszę o aplikowanie poprzez formularz na stronie: www.hr-line.pl/oferta_pracy/349256

 

 

  • Strona:
  • 1
Wygenerowano w 0.46 sekundy